KİTAS Ekibi
Projeyi Hayata Geçiren Deneyimli Akademisyen ve Araştırmacılarımız
 
                    Dr. Ömer Kırmacı
Araştırmacı
Lisans öğrenimini Marmara Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Programında tamamlamıştır. Yüksek Lisans öğrenimini Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi programında, KİTAS' ın temellerinin atıldığı "Ortaokul öğrencilerinin kitap okuma etkinliklerinin çevrimiçi takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesi" başlıklı tezi ile tamamlamıştır. Doktora eğitimini Gazi Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi programında "Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırılmış Öğrenme Ortamının Tasarlanması ve Geliştirilmesi" başlıklı tezi ile tamamlamıştır. 2012 yılından bu yana Kırklareli Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma merkezinde öğretim elemanı olarak görev yapmaktadır. 2023 yılından bu yana merkez müdürlüğü görevini yürütmektedir. İnsan performansını ve başarısını arttırmak üzere teknoloji destekli sistemlerin tasarlanması ve geliştirilmesi konularında projeler ve yayınlar üretmektedir. Son zamanlarda çevrimiçi uzaktan eğitim performansının artırılmasında biometrik verilerin kullanılmasını konu alan insan bilgisayar etkileşimi alanında çalışmalar yürütmektedir.
 
                    Dr. Eren Can AYBEK
Araştırmacı
Eren Can Aybek lisans derecesini 2009 yılında Balıkesir Üniversitesi Fizik Öğretmenliği bölümünden almıştır. Yüksek lisans ve doktora eğitimini ise Ankara Üniversitesi Ölçme ve Değerlendirme bölümünde tamamlamıştır. 2017 yılından beri Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalında öğretim üyeliği görevini sürdüren Aybek, 2021 yılında Boğaziçi Üniversitesi Bireye Uyarlanmış Test Laboratuvarına araştırmacı olarak katılmıştır. Çalışma alanları çoğunlukla Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Testler (BOBUT) ve Madde Tepki Kuramını (MTK) içermekte, ulusal ve uluslararası ölçekli projelerde bu konularda destek olmak amacıyla görev almaktadır.
 
                    Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ
Proje Yöneticisi
Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nde çalışmaktadır. ÇOMÜ'den önce Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde çalışmıştır. 2015-2016 yılları arasında The Ohio State Üniversitesi'nde (ABD) ve 2023-2024 yılları arasında ise The Open Üniversitesi'nde (İngiltere) araştırmacı olarak çalışmıştır. The Ohio State Universitesi'nde "College Ready Ohio" ve "EDCITE: Evaluating Digital Content for Instructional and Teaching Excellence" projelerinde görev almıştır. The Open Üniversitesi'nde "Effects of Prompts on Self-Regulated Learning" konusunda araştırmasını gerçekleştirmiştir. Tübitak 3001 - Başlangıç Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı kapsamında yürüttüğü projeyi başarı ile tamamlamıştır (2015-2018). Dr. Şahin İzmirli TED, Eğitim ve Bilim Dergisi alan editörü olarak da görev yapmaktadır. Araştırmaları, teknolojinin öğrenme ortamlarına entegrasyonu, dijital öğrenmede motivasyon ve katılım, öğrenme analitiği, öğretim materyallerinin özellikleri ve üretimleri, eğitim iletişimi, iletişim tasarımı ile nitel araştırma yöntemlerine odaklanmaktadır.
 
                    Dr. Öğretim Üyesi Sebahat GÖREN
Araştırmacı
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme A.B.D. Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Matematik Öğretmenliği programında lisans eğitimini tamamlamıştır. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü-Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalında yüksek lisans, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü-Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalında doktora eğitimini tamamlamıştır. 2013-2016 yılları arasında TED Ankara Koleji Lisesi’nde matematik öğretmeni olarak görev yapmıştır. 2016 yılında ÖYP ile Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü-Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalına atanmış ve 2024 yılından bu yana aynı üniversitede “Dr. Öğr. Üyesi” olarak görev yapmaktadır. Çalışma konuları arasında ölçme aracı geliştirme ve uyarlama, madde tepki kuramı uygulamaları, bilgisayarda bireyselleştirilmiş testler, madde takımları, test eşitleme, ölçme değişmezliği ve değişen madde fonksiyonu yer almaktadır.
 
                    Prof. Dr. Seyit ATEŞ
Araştırmacı
Dr. Seyit ATEŞ Gazi Üniversitesi’nde çalışmaktadır. 2000 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nden mezun olan Dr. Ateş, 2000-2006 yılları arasında Mardin’de bir köy ilkokulunda ve Ankara’da bir özel ilköğretim okulunda sınıf öğretmenliği yapmıştır. Ardından 2006 – 2013 yılları arasında Gazi Üniversitesi’nde araştırma görevlisi olarak görev yapmış, 2013’te yardımcı doçent ve 2017 – 2020 yılları arasında da doçent olarak bu görevini sürdürmüştür. 2020 yılı itibariyle de Profesörlük kadrosuna atanan Dr. Ateş’in araştırmaları; okuma yazma eğitimi, Türkçe öğretimi, okuma yazma sürecinde karşılaşılan öğrenme güçlükleri, akıcı okuma, okuduğunu anlama, strateji eğitimi, farklılaştırılmış öğretim, resimli çocuk kitapları, çocuk edebiyatı, eleştirel düşünme ve nitel araştırmalar gibi çeşitli konulara odaklanmaktadır.
 
                    Doç.Dr. Serkan ÇANKAYA
Araştırmacı
Dr. Serkan Çankaya lisans eğitimini Orta Doğu Teknik Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü ile Ege Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölüm’lerinde tamamladı. Yüksek lisansını Balıkesir Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı’nda, doktora derecesini ise 2013 yılı Haziran ayında Anadolu Üniversitesi aynı anabilim dalında tamamladı. Akademik ilgi alanları; sosyal öğrenme ağları, eğitsel multimedya, açık ve uzaktan öğrenme ile çevrimiçi öğrenme konularında yoğunlaşmaktadır. Bu alanlarda çeşitli akademik çalışmalar yürütmekte ve araştırmalarına devam etmektedir.
 
                    Doç.Dr. Berker BULUT
Araştırmacı
Doç. Dr. Berker BULUT, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Lisans ve yüksek lisans eğitimini Aydın Adnan Menderes Üniversitesi’nde, doktora eğitimini Gazi Üniversitesi’nde Sınıf Eğitimi alanında tamamlamıştır. Araştırma alanları arasında ilk okuma yazma öğretimi, dinleme ve anlama becerileri, dijital okuryazarlık yer almaktadır. Mobil oyunlarla öğrenme, çevrimiçi öğrenme etkinlikleri gibi konularla Dr. Bulut, akademik çalışmalarında uygulamaya dayalı, öğrenci merkezli ve disiplinler arası yaklaşımları benimsemektedir. Aynı zamanda çeşitli projelerde yürütücü ve araştırmacı olarak görev almakta, ulusal ve uluslararası dergilerde alan editörlüğü görevlerini yürütmektedir.
 
                    Doç. Dr. Serkan İZMİRLİ
Araştırmacı
Dr. Serkan İZMİRLİ Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü'nde öğretim üyesidir. 2015-2016 yılları arasında ABD’de The Ohio State University'de bir yıl "Visiting Scholar" olarak çalışmıştır. The Ohio State University'de “College Ready Ohio” ve “EDCITE: Evaluating Digital Content for Instructional and Teaching Excellence” projelerinde araştırmacı olarak görev almıştır. 2023-2024 yılları arasında “Tübitak 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı” kapsamında dünyada tamamen uzaktan eğitim veren ilk üniversite olan İngiltere’de bulunan The Open University’de bir yıl “Visiting Fellow” olarak çalışmıştır. The Open University'de "The Effect of Student's Learning Analytics Dashboard Use on Achievement and Engagement: Comparison of Turkey and UK" konusunda projesini yürütmüştür. ABD’de The Association for Educational Communications and Technology (AECT) kurumundan uzaktan eğitim alanında en iyi nitel araştırma makalesi dalında 3.’lük ödülü almıştır. Araştırmaları, uzaktan eğitim, çoklu ortamla öğrenme, öğrenme analitikleri, yeni teknolojilerin eğitime entegrasyonu (yapay zeka vb.) ve nicel araştırma yöntemlerine odaklanmaktadır.
 
                    Furkan Görür
Yazılım Geliştirici
Kırklareli Üniversitesi 3. sınıf Yazılım Mühendisliği öğrencisiyim.Üniversite derslerinin haricinde bireysel olarak kendimi geliştirmeye devam ediyorum. 2024 Aralık – 2025 Mayıs aylarında okulun yarı zamanlı yazılım mühendisi pozisyonunda çalışarak bir tamamlanmış biri devam eden iki projenin yapımında yer aldım. Aynı zamanda Kırklareli Üniversitesinde Dr.Öğr. Üyesi Suzan Kantarcı Savaş’ın kişisel web ve blog sayfalarının yazılımını yapmaktayım. Temel seviye ingilizce bilgim var.
 
                    Serpil ELALMIŞ
Yazılım Geliştirici
2017 yılında, Düzce Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde lisans eğitimine başladı ve 2021 yılında mezun oldu. Aynı yıl, Düzce Üniversitesi'nde yüksek lisans eğitimine başladı ve 2024 yılında Sınıf Eğitimi programından mezun oldu. Akademik yolculuğuna 2024 yılında Gazi Üniversitesi'nde başladığı Sınıf Eğitimi doktora programıyla devam etmektedir. Yazar, okuduğunu ve dinlediğini anlama becerileri, ilk okuma yazma öğretimi, çocuk edebiyatı ve okuma güçlükleri alanlarında çalışmalar yürütmektedir. Ulusal ve uluslararası düzeyde yayımlanmış akademik çalışmaları bulunan yazar, aynı zamanda alanıyla ilgili çeşitli sempozyumlara katılmış ve bildiriler sunmuştur.
 
                    Buket KAHRAMAN
Yazılım Geliştirici
2024 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun olmuştur. Lisans öğrenimi süresince TÜBİTAK 2209-A kapsamında desteklenen “İlkokul Ders Kitaplarındaki Etkinliklerde Dijital Teknolojilere Ne Kadar Yer Veriliyor?” başlıklı projede yürütücü olarak görev almış; aynı çalışmayı Gazi Üniversitesi Öğrenci Projeleri Kongresi ve Bilim Şenliği'nde araştırma ekibiyle birlikte bildiri olarak sunmuştur. 2024 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı’nda yüksek lisans eğitimine başlamış olup, tez dönemindedir. Türkçe öğretimi alanında çalışmalarını sürdürmektedir.
 
                    Bahar MERAL
Yazılım Geliştirici
2024 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun olmuştur. Lisans öğrenimi süresince TÜBİTAK 2209-A kapsamında desteklenen “İlkokul Ders Kitaplarındaki Etkinliklerde Dijital Teknolojilere Ne Kadar Yer Veriliyor?” başlıklı projede yürütücü olarak görev almış; aynı çalışmayı Gazi Üniversitesi Öğrenci Projeleri Kongresi ve Bilim Şenliği'nde araştırma ekibiyle birlikte bildiri olarak sunmuştur. 2024 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı’nda yüksek lisans eğitimine başlamış olup, tez dönemindedir. Türkçe öğretimi alanında çalışmalarını sürdürmektedir.
 
                    Selin Deniz KILIÇ
Yazılım Geliştirici
Selin Deniz KILIÇ Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünde yüksek lisans öğrencisidir. 2023 yılında Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi’nden psikolojik danışman ünvanıyla mezun olmuştur. Lisans eğitimi boyunca çeşitli kurumlarda staj yapmıştır. Şu anda eğitim danışmanlığı alanında çalışmaktadır.
